اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم|رفع مشکل دامداران یزدی خارج از اختیارات استانی است معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، رفع دغدغه دامداران خارج از اختیارات مدیران استانی است علی رغم مکاتبات مستمر با تهران هنوز هیچ دستوری مبنی بر تأیید این درخواست از سوی دولت به استان ابلاغ نشده است.
۱۴۰۰-۴-۶ ۱۶:۲۸ http://fna.ir/2f16j
0
۴:۵

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، ظهر امروز جمعی از دامداران با تجمع مقابل استانداری یزد به سیاست‌های دولت در خصوص تأمین و قیمت نهاده‌های دامی و همچنین تصویب قیمت فروش شیر در این استان اعتراض کردند و ساماندهی سریع شرایط نامناسب این صنف را مطالبه کردند.

دامداران در تجمع اعتراضی خود که با سردادن شعارهایی نظیر «مسئول بی کفایت نمیخواییم»، «مسئولان توجه توجه» همراه بود، بی تدبیری دولت در بحث رسیدگی به دامداران را عامل کشتار دام های آبستن، نسل کشی در دام‌ها و وجود بحران شیر و گوشت در کشور دانستند.

مهدی غیب‌الهی در خصوص تجمع اعتراضی دامداران یزدی مقابل استانداری به خبرنگار فارس، اظهار کرد: اعتراض دامداران در خصوص قیمت تمام شده شیر و همچنین قیمت مصوب فروش آن در استان یزد منطقی بوده و مسئولان ارشد باید برای رفع آن برنامه‌ریزی جدی انجام دهند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در خصوص افزایش قیمت نهاده‌های دامی و کمبود علوفه در این استان گفت: کاهش بارندگی در سطح کشور مهمترین عامل گرانی و کمبود علوفه خشک در استان یزد است.

غیب الهی افزود: اعتراض به حق دامداران به استانداری و در نهایت به وزارت کشور اعلام شده ولی متأسفانه تاکنون هیچ دستوری مبنی بر تأیید این درخواست به استان ابلاغ نشده است.

وی تصریح کرد: رفع دغدغه دامداران خارج از اختیارات استان یزد این مهم باید توسط مسئولان ارشد در وزارت کشور و جهاد کشاورزی حل و فصل شود.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به خشکسالی اخیر و کاهش علوفه در سطح کشور سازمان جهادکشاورزی استان یزد در حال رایزنی برای اختصاص تسهیلات حمایتی ویژه دامداران است و امیدواریم با مساعدت وزارتخانه هرچه سریعتر این مهم محقق شود.

صمدی، معاون مدیرکل امور اقتصادی استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که مدیریت استان تمام رایزنی‌های لازم برای رفع مشکل دامداران را با تهران انجام داده است، گفت: رفع این مشکل در اختیارات استان نبوده و نهادهای صنفی باید دغدغه خود را از مسئولان ارشد در تهران پیگیر کنند.

انتهای پیام/الف

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول